سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین جدید کانن Canon EOS M200 معرفی شد

نظر

دوربین جدید کانن Canon EOS M200 معرفی شد

 


نمایندگی کانن

جدید ترین محصول کمپانی کانن یک مدل به روز رسانی شده از دوربین قدیمی تر canon EOS M100 است که با نام Canon EOS M200 معرفی می شود . .

طراحی و شکل ظاهری بدنه این مدل جدید ، شباهت بسیار زیادی با مدل قدیمی تر دارد اما به لطف استفاده از یک پردازنده جدید و پر قدرت Digic 8 ، دراین مدل جدید ؛ امکان فیلمبرداری با کیفیت 4K اتوفوکوس با قابلیت تشخیص چشم سوژه و بهبود طول عمر باتری ؛ به وجود آمده است .

در طراحی و شکل ظاهر این دوربین ؛ هیچ تغییری به وجود نیامده  است و دوربین کانن Canon EOS M200 همچنان یک دوربین سطح مبتدی با کاربری آسان است .

بنا بر اعلام نمایندگی کانن دوربین جدید Canon EOS M200 از اوایل پاییز با قیمت 549 دلار به همراه یک لنز EF-M 15-45mm F4.5-6.3 IS STM ؛ در بازار  های جهانی عرضه خواهد شد .


در درون بدنه دوربین Canon EOS M200 از یک سنسور APS-C CMOS با کیفیت 1/24 مگاپیکسل استفاده شده است که دقیقه همان سنسور موجود در درون دوربین M100 خواهد بود .


در فناوری ساخت دوربین کانن EOS M200 همچنان از سیستم مطمئن اتوفوکوس Dual Pixel AF استفاده می شود . اما در هر صورت دراین سیستم نسبت به مدل قدیمی تر M100   بهبود هایی به وجود آمده است .


اتوفوکوس با قابلیت تشخیص حرکت چشم ؛ یک فناوری جدید است که در ساخت دوربین CANON eos M6 II  آنرا مشاهده نموده ایم و اکنون دوربین کانن EOS M200 نیز از این فناوری بهره مند شده است .


تعداد نقاط فوکوس قابل انتخاب نیز در این دوربین تغییر داده شده اند  و از 49 نقطه فوکوس قابل انتخاب به 123 نقطه فوکوس قابل انتخاب تغییر داده شده اند .

نمایندگی کانن


صفحه ال سی دی بازشونده به بالا


دوربین کانن EOS M200 بر خلاف سایر دوربین های سطح مبتدی از یک صفحه ال سی دی بازشونده به سمت بالا برخوردار است . این صفحه ال سی دی 3 اینچی با کیفیت 04/1 میلیون نقطه برای ثبت عکس های سلفی و تهیه ویدیو های شخصی کاربرد های بسیار زیادی خواهد داشت .


کلید های کنترل


بر روی بدنه دوربین کانن EOS M200 کلید  های کنترل کننده چندان زیادی مشاهده نمی شوند و از این روی این یک دوربین با قابلیت کاربری آسان برای افراد مبتدی به شمار آورده می شود.

نمایندگی کانن


بر روی دایل مود این دوربین ؛ حالت های تمام خودکار زیادی برای عکاسی قرار داده شده اند و کاربر با انتخاب هر یک از این مود های خودکار ؛ در هر شرایط قادر به عکاسی از سوژه های متفاوتی خواهد بود .


فیلمبرداری :

دوربین کانن EOS M200 قادر به انجام فیلمبرداری با کیفیت 4K/24p می باشد اما در هر صورت باید به این نکته  توجه داشته باشیم که فیلمبرداری با این کیفیت با ضریب کراپ 1.6x اتفاق می افتد و این عامل به همراه ضریب کراپ خود سنسور موجب دستیابی به فیلمبرداری 4k تا ضریب کراپ 2.56x خواهد شد .

نمایندگی کانن


در زمان فیلمبرداری در حالت 1080 هیچگونه ضریب کراپ وجود نخواهد داشت و با این کیفیت تصویر فریم ریت  های 30p , 60 p را می توان به دست آورد.